Torsdags- och fredagsmys

Igår hade vi svägerskan och kusinerna hemma hos oss på middag. Mycket trevligt! Sambon kockade god räk- och laxpasta, vilket bonusmässigt gav en god lunchlåda idag dessutom!
 
Idag har jag varit iväg på lunchärende och fått däcken bytta på bilen. Så nu är det visst vår! På tillbakavägen fick jag ett infall och hämtade Frida från förskolan. Hon har tjatat länge om att få komma till mitt jobb, så nu gavs ett alldeles lagom långt tillfälle. Efter att hon hade hejat, runt parkerade jag henne i sammanträdesrummet med en Barbiefilm - man kan inte säga att det gick någon nöd på henne precis...
 
 
Ikväll har vi varit bortbjudna på middag till sambons kompis och hans tjej (som jag bara träffat nån enstaka gång tidigare). Har just rasslat in hemma efter en toppmysig kväll, och lagt den lilla snarkande ungen i egen säng. Vad trevligt det är att lära känna nya människor som man gillar direkt! God mat, mycket prat och skratt - det gör vi om fler gånger.
 
Nu är det natti natti. Ha en bra helg!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0