Men tack så mycket

Vad ÄR det här för glad och lyxig presentvecka egentligen?!
 
I morse hängde Frida högtidligt på mig det här halsbandet (med en massa F) som hon gjort på skolan. Hon log och såg mig i ögonen och sa att jag ska ha det och tänka på henne idag. Gullnos!
 
 (..och jag såg när jag tagit fotot att jag behövde vända på det.)
Min arbetskamrat B utropade glatt i förmiddags att min blus såg ut som en bukett astrar - sedan fick jag en bukett efter att hon varit en sväng på stan för lite lunchärenden. Så himla rart! Och ja - den smälter nästan in i blusen.

 
Hur ska jag följa upp det här omtänksamma presentandet? Dels kan ju givarna behöva en extra skvätt vänlighet, men sedan gillar jag "skicka vidare"-tanken. Alltså om nån gjort något snällt mot dig, gör då något snällt mot andra (gärna flera) så sprider sig det positiva. Det behöver inte vara något stort, det behöver inte vara en sak. Bara en god gest av något slag, det lilla extra.
 
Just do it!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0