Rappa repliken

Frida är sannerligen en unge med mål i mun, det vet de flesta som känner henne. Nu börjar hon kunna överraska med rätt god tajming och extra fiffighet, tycker jag.
 
En morgon låg Frida bredvid mig i sängen och vispade med fötterna. Plötsligt svider det till:
- Aaaj Frida, du höll på att skära mig på rumpan med dina vassa tånaglar.
- Bra mamma, då hade vi kunnat äta skinka till frukost!
 
På Åhléns förra lördagen såg vi en väääldigt gullig liten plyschpall i gottigaste cerise:
- Kolla vilken söt pall, Frida! Fast oj, den var INTE gratis.
- Då är den som jag då, mamma! Jag är också söt - och inte är jag gratis!
 
Haha, jag älskar Fridas "säjningar"!
 
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0