Tröttmössa på

Igår: Efter en kväll på Fridas simträning, somnade jag när jag nattade henne typ kl 20.15 och vaknade efter TRE timmar I ett kolsvart hem. Totalt förvirrad. Gav upp - bara att klä av mig, kolla att dörren var låst, slå på alarmet, borsta tänderna och somna om... Vlket jag dessutom gjorde hur lätt som helst, zzz zzz bara. What? Skum kväll.
 
Vaknade sedan efter typ 10-11 timmars sömn. APTRÖTT. Hur är det möjligt? Inte ens badrummets något obekväma morgontemperatur på 16 friska grader (!) fick mig riktigt pigg. Weird. Har gäspat hela dagen också.
 
Ikväll: Hängde med Frida på köpis under kvällen och shoppade barnkalaspresent. Kom hem sent, så när Frida petat i sig käk nattade jag henne - och somnade IGEN. Vaknade vid 22-tiden, hungrig som en varg eftersom inte jag hunnit käka ännu... Så den här gången var jag tvungen att gå upp, annars hade jag nog sovit fortfarande.
 
Det är nåt skumt på gång. Typ; när kommer febern?
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0