Är du pigg?

Igår var Frida sådär underbart sprudlande härlig när jag hämtade henne på förskolan. Glad, i farten, snöig hela hon och bara störtskön.
 
 
Hon kom direkt rusande när hon såg mig, kramade mig snöig, tindrade med hela fejset och sa:
 
- Heeej mamma, är du pigg??!
- Öh... Tja, jag är väl ganska pigg. Hurså?
- Jippi, braaa! Då blir det bollywood!
 
Ahaaaa. Jag hade på morgonen sagt "Vi får se hur det blir ikväll med bollywooden, för jag känner mig inte riktigt pigg. Blir jag värre så kan jag inte gå och träna." Det gller att hänga med i svängarna vad man säger, haha!
 
Sagt och gjort. Jag packade in den lilla snödrottningen och mig i bilen och drog till bollywood-dansträningen. Det kändes att det var en månad sedan nu, ujuj. Det är ett väldigt skuttande och armviftande, man blir snabbt mör i både axlar och fötter. Men det är så kul!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0