Lite trött och sliten redan

Tur vi hade en sådan härlig dag igår, för idag är den extremt ohärliga magsjukan på besök sedan kl 05.
 
Stackars Frida! Men hon är jätteduktig måste jag säga, imponerande nog. Det går trots allt rätt bra faktiskt, och de tre senaste timmarna har hon (och jag) sovit lite till och från i alla fall.
 
Jag pysslar om den lilla skruttiga, vidtar sanerings- och säkerhetsåtgärder, äter vitpepparkorn och håller tummarna för egen del. Sambon (som jobbat på fm idag) är segregerad till toan nere. Blääk.
 
Den bonuslediga dagen imorgon när förskolan är stängd, blir inte så lyxig längre.
Jag får vara nöjd om jag själv slipper bli sjuk...
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0