Positivitetskonsulten

Jag myser med Frida i soffan framför Gladiatorerna. Hon kramar mig plötsligt och hårt, så att det knäpper till i min nacke.
 
Jag: Aj! Du knäckte till min nacke!
Frida: Oj, var det bra?
Jag: Nja, det gjorde lite ont. Så det var inte så bra.
Frida: Men det KAN ju vara bra, ÄVEN fast det gör ont!
 
Pappan skrattar i köket.
 
Pappan: Vilken härlig inställning, Frida!
Frida: Ja men det KAN ju vara bra fast det gör ont pappa, det har jag ju lärt mig av dig!
 
(Pappan är sjukgymnast, ifall nån undrade över den märkliga lärdomen...)
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde Gyllner

HAHA heja Frida!!!

2013-01-14 @ 21:53:41
URL: http://Onegrainofgyllner.blogg.se

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0