Under ytan

I morse i hallen, under påkklädning för avfärd mot Uddans för dansterminsstart. Frida gäspar så käken näst intill går ur led.
 
- Men oj, vad du verkar trött Frida!
- Ja, jag är fortfarande alldeles morgonsömnig.
- Ändå har du sovit bra inatt, lagom länge liksom.
- Ja, men jag är nog inte trött egentligen. Jag är bara liksom... morgonlångsam i min kropp. Inuti är jag alldeles sprallig och glad och hoppsar! Det kommer snart ut - efter dansen så har det nog kommit ut i kroppen också!
 
Jojo. Välformulerade klokunge!
 
Ni känner väl igen er - att utsidan inte alltid är i fas med insidan?
Det gör jag i alla fall.
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: MarieJ

Hahaha....Frida är ju för skön!! :D
Kraaaam <3

Svar: Absolut - störtskön! =) Kram och tack för kommentaren!
Jenny

2013-01-20 @ 08:22:01
Postat av: Eva

Verbal och medveten liten tjej! Fint. : )

Svar: Ja, tack, visst är det? =)
Jenny

2013-01-28 @ 23:59:35
URL: http://blogg.gd.se/stjarnklart/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0