Dagarna som går och går

Den här veckan bara rasslar fram, jag tycker inte att jag hinner någonting! Särskilt inte när jag försöker lägga mig i vettig tid - vilket jag lyckats ganska bra med ett par dar nu.(Heja mig!)
 
Igår hade Frida balett-träning. Efteråt handlade vi lite, och hämtade ett efterlängtat paket. (Fatta LYCKAN: Frida hade fått ta av sina julklappspengar och beställt Barbie-dockan som hör till nya Barbie-filmen - Barbie och de rosa balettskorna. Filmen som hon väntar och väntar på... Hon fick den av oss i födelsedagspresent, men den hade inte släppts ännu då. Det är karaktärsdanande nyttigt att få en present som kommer först en och en halv månad efter födelsedagen - bra träning i tålamod!) Efter allt detta, lyxade vi med sushimiddag och lite TV-häng innan det var dags för sängen.
 
Idag har pappan hämtat Frida, medan jag jobbade längre och sedan gled ned på stan. Jag har tillbringat ett par timmar hos frisören, vilket resulterade i uppfräschad färg och en bra bit kortare kalufs! Skönt med lite nytt.
 
 
Nu ska jag kika på nåt TV-program på play, innan jag nattar för ikväll. Sussa gott!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0