I utförsbacken eller?

Joråmensåatt... Nu är jag i fin form här, ser ni.
 
Min onda axel som trilskades nästan en månad eller nåt nyligen hade nästan gett med sig, men icke sa nicke. Det kom tillbaka och axeln är INTE bra nu alltså. Det trasslar till det mest vardagliga... Vi snackar problem att knäppa av sig BH:n här. Och än värre; problem att torka mig på toan. Classy.
 
(Que? Gå ned i vikt och träna, ge kroppen får lite bättre förutsättningar? Ja ja jaaaa. Jag vet.)
 
Sedan är mina hälar så ofantligt... låt oss kalla det "frasiga", att jag i morse upptäckte strumpludd som satt kvar i en hälspricka. Trots att jag haft andra sockar under kvällen OCH viftat runt med tassarna i sängen hela natten dessutom. Eh.... Ny definition av slukhål, kanske?
 
Härom dagen träffade jag en kollega som gått ned väldigt ordentligt i vikt. Min första reaktion var "Oj, vad duktigt" men min nästa, sekunden efter, var "För du är väl inte sjuk?!". Då är man ingen liten gröngöling längre inte minsann, när risken för allvarlig sjukdom känns överhängande. Och det hände mig samma sak för några månader sedan! Det är visst en ryggradsreaktion numera - hur konstigt är inte det?
 
Man är ju läcker och ungdomlig och så. Japp.
Hahaha!
 
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0