Lite kräsen ändå

Frida pratar lite om dagen på förskolan vid läggning. Favvokillen H har varit där och kommer imorgon efter en massa sjukdagar, lycka! Hon har också bland annat "tagit hand om" en av småknattarna, säger hon:
 
- Mamma, jag gillar verkligen lilla E på förskolan.
- Vad mysigt, varför då?
- Ja... För att hon är liten, och gullig, och tjej... Jag gillar verkligen små tjejer. Och så gillar jag att hon inte är så snorig! Jag gillar verkligen inte snoriga barn.
 
Haha, herregud! Dagens mest oväntade , liksom.
 
För övrigt försvann bara den här kvällen. Hem, snabbt käk, simträning med Frida, sen nattning, och så ett låååångt trevligt telefonsamtal med min faster K som fyller 60 år idag. Poff - dags att sova!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0