Lyxkväll nummer 2 och 3

Kära nån vad bra jag har det!
 
Igår kväll inföll lyxkväll nummer två den här veckan. Sambon dagishämtade, så jag kunde i lugn och ro gå direkt från jobb till Bollywood-dansträning. Sedan åkte jag hem, åt snabbt, duschade, kramade barnet och sambon och virvlade iväg igen - på fika och bio med en kompis. Yey! Vi såg "Du gör mig galen". Den var helt okej! Lite annorlunda än jag trott, men bra.
 
Och nu är det dags för lyxkväll nummer tre. Nu lättar jag från kontorsstolen, där jag kunde bli kvar lite extra eftersom sambon slutade lite tidigare och hann hämta Frida även idag. Efter att ha lämpat av väskan hemma och pussat på mina kära, ska jag iväg och träffa två vänner och käka mat och snicksnacka hela kvällen. Härligt!
 
Ha en fin helg, alla där ute!
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0