After-kalas-tröttheten

Jag hade tänkt lägga ut några kalasfoton ikväll. Lite hästar och ballonger, typ.
Det blev ett jättelyckat kalas! Roligt, trevligt och bra på alla sätt. Yey!
(Vi hade kunnat vara lite mer klara med fikadukningen innan, men äsch. Det funkade.)
 
Jag hade tänkt tacka alla barn som kom (och föräldrar som hjälpte till). Ingen var sjuk!
(Hade ALDRIG hänt om vi haft kalaset i februari som vi borde, let med tell you.)
 
Jag hade tänkt tacka för alla presenter Frida fick. Så mycket fint och kul!
Och så många fina, omsorgsfullt skrivna och pysslade kort till paketen! Gullungar.
 
Men jag orkade inte. Luften gick ur mig.
 
Förutom att dricka och äta ikapp här ikväll (hann inte så mycket sånt under dagen), kolla lite TV och bara pusta ut, har jag suttit och varit enormt tacksam för att vi hade sådan sjuk tur med vädret! Natten till idag regnade det, och förmiddagen var grååå. Men under kalaset på eftermiddagen var det HELT okej väder, faktiskt riktigt fint på slutet! Sedan när vi städat upp, packat ihop, åkt hem, packat ur bilen och käkat middag - då kom ösregnet. Och då menar jag ÖSREGN. Det fullkomligen vräker ned ute.
 
(TACK högre makt för den omtanken. Tack. Det uppskattas! Det här tre-månader-försent-kalaset hade inte blivit fullt lika kul annars.)
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0