Ett litet hojt bara - och cred till Terassen

Jag lever - jag är bara bissy bissy.
 
Sedan sist har vi avverkat bland annat barnkalas på Prolympia (spännande med ny miljö), en avslutningsfest med Fridas förskoleavdelning (jag grät några tårar redan nu, trots att de ska gå en hel månad till), och dropin-fika på hennes kommande skola (hej hej några nya föräldrar och hej hej lärarna hon ska ha - kändes bra).
 
Just nu på jobbet så håller jag i en användarträff för ett gäng kollegor från tre andra lärosäten i Sverige, som också har samma utbildningsplattform som vi. Idag och imorgon möts vi och utbyter en massa erfarenheter. Mycket nyttigt och kul! Ikväll har vi varit ute och käkat ihop på restaurang Terassen.
 
Terassen ska ha STORA applåder för ikväll. Dels var det gott käk, men de ansträngde sig också utöver det vanliga;
1: De hade gått med på att ta bort all försäljning av jordnötter under kvällen, för att en i vårt sällskap är jätteallergisk mot jordnötter.
2: De råkade tappa en bricka med tre av vår grupps fördiga på-väg-till-bordet mat på, vilket resulterade i att dessa personer fick vänta lite extra på sitt käk. Personalen bad om ursäkt, och kompenserade med att bjuda alla i sällskapet på dessert! Riktigt snygg upphämtning där tycker jag - applåder för det!
 
Så nöjd, mätt och trött ska jag susa in i sängen.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0