Fett coolt asså ba

På väg upp till mitt rum på jobbet i morse, delade jag hiss med tre människor som jag gissar var bara precis strax över tjugo år.
 
De snackade helgplaner, om nån konsert nån ville åka på och nån fest hemma hos nån som skulle bli av. Konserten med samma artist förra året var visst "fett bra", ena tjejens nya brallor var "fett coola", nu såhär på morgonen var killen "fett trött" och på festen hos den där kompisen skulle det tydligen bli "fett mycket folk". Sen minns jag inte riktigt men det var fler saker som var riktigt feta också.
 
Hissresan på två våningar tar inte många minuter, men mycket fett hann det bli.
Fascinerande mycket.
 
Jaa ni. Nu ska tant gå och fika istället för att skriva på sin rast.
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0