Körigt körigt...

...har det varit idag. Tvätt och fix och hämtning av "fådda" garderober till källaren och jag vet inte allt. Fullt upp!
 
Kalendern är sådär vårgalet, hektiskt tokspäckad för de närmaste två-tre veckorna, må jag säga. Det är möten, avslutningar, jobbjäkt, presentköp och annat som trängs. Inget större utrymme för avvikningar, puh. Stressande! Men det mesta brukar ordna sig även om det känns lite överväldigande från början, så jag ska nog få ihop det.
 
Men när tiden rusar hinner man inte lägga ut rara bilder från torsdagens barnkalas som man vill, eller härliga foton från lördagens kosläpp och övrigt utflyktsbus. Synd, men det får bli en annan dag! Istället ska jag ta min altanoljnings-ischiasonda rygg/rumpa/ben och sova några timmar.
 
Ha en fin vecka!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0