Vi klämmer väl ett par vardagar

Omstart mitt i veckan är ju förvirrande, alltså. I morse var jag heeeelt säker på att det var måndag. Jag kollade till och med upp måndagens möten etc i almanackan - goddag yxskaft. Men å andra sidan var det ju då som en present att upptäcka att det bara väntade två arbetdagar innan det vankas helg igen, yey!
 
Idag har jag tränat, har skakat bollywood-rumpa för första gången på rätt länge. Frida hade med sig en kompis och de båda tjejerna hängde och klängde lyckligt i rep och ringar medan vi dansade.
 
Till sist har jag blivit sittande vid datorn ikväll för att bland annat fixa lite saker med jobbmailen. Vi har fått ett nytt system och allt är stökigt som attans! Inte blir det lättare att försöka få ihop den med mobila enheter och annat trixande. På äkta arbetstid är det stört omöjligt att hinna finlira med inställngarna som gud glömde, om man säger så. GAH.
 
Natti!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0