Ned, upp och iväg

Söndagskvällsgnyet från Frida fortsatte på måndagsmorgonen, med en trött ynktjej som bara ville kramas och inte släppa när jag lämnade på morgonen. Och jodå - på tidiga eftermiddagen ringde de från skolan, då hade hon huvudvärk och orkade inte riktigt haka på det som hände. Det var bara att packa ihop och hämta den lilla pinglan.
 
Inatt var hon osalig som bara den, från 4-tiden då hon kom över till oss sov vi bara snuttvis. Frida vaknade om och om igen, och jag påpekade lika ofta att det inte var morgon ännu. Med för lite sömn och fortsatt huvudvärk var hon inte direkt på topp i morse, så idag har vi hängt här hemma. Men hon har ingen feber, så imorgon vankas skola igen.
 
Nu ska jag hoppa i säng. Hyfsat tidigt för mig men alltför sent i alla fall, för imorgon ska jag på jobbresa ett par dar. TIDIGT. Taxin hämtar mig den okristligt inhumana tiden 05.37. Piiiip. Zzzz...
 
Natti!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0