Höstfärger både här och där

Idag har det varit en strååålande vacker höstdag! Så vacker att jag inte ens tappade humöret av att min cykelnyckel bröts av i låset, när jag parkerade på Fridas skolgård. DET är stort det, haha.
 
Efter att ha sökt upp vaktmästaren och lånat en tång men konstaterat att jag inte fick ut den förbaskade nyckeln, gav jag upp och ringde jouren - det vill säga sambon. Han kom åkandes och tog hand om både mig och cykeln, guld värt! Under tiden valde jag att inte stressa upp mig, utan istället njuta av att få stå i solen och blunda en stund. Jag hann vara i nuet och var bara tvungen att ta ett gäng röda-löv-foton och sol-på-höstträd-bilder innan jag gled in på jobbet, men jag är för trött att pilla in dem här just nu.
 
Jag matchade förresten de vackra träden med ny frisyr idag - eller nyfärgad kalufs framför allt. Jag hade lyxig en långsittning hos frissan igår, skönt!
 
Rödluvan - I like it! (Synd att det röda rasslar ur så snabbt bara...)
 
Natti natt!
 
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0