Lätt krackelerad

Vilken vecka! Mycket på jobbet är en underdrift... Jag känner mig helt sprucken i sömmarna, trasig, solkig och kantstött. Puuuuh. Sällan har fredagen varit så efterängtad!
 
Vi har dock hunnit några andra saker än bara jobba, komma hem sent och svim-somna i soffan. Mannen har haft ett gäng skoldagar på högskolan, jag har premiär-hämtat på skolan ett par dar och dansat Bollywood så svetten lackade, barnet har dansat balett och varit hos tandis (såg fint ut!) och hostat en smula.
 
Igår fyllde dessutom mannen år. Hipp hipp hurra för honom! Frida och jag uppvaktade med blommor och paket på morgonkvisten.
 
 
Innan födelsedagen frågade jag honom vad han önskade sig. Han svarade till sist lite svävande att han nog ville ha nån träningströja (check!), vristband för styrketräning (check!) och golfträningslektioner. Frida tittade på honom och sa barskt:
 
- Träning och träning och träning. Om JAG inte visste vad jag skulle önska mig, då skulle jag önska mig KÄRLEK!
 
Haha! Filuriga, söta, rara, lillgamla unge.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0