Några snabba vardagspuckar...

...och sedan är det helg igen. Skönt! Påsken traskade förbi i ett litet pärlband, med lite städ och plock och nån familjemiddag och nåt fikabesök och nån dag på stan med Frida (för mig) och nån golfrunda (för sambon) och en massa annat.
 
Ny pigg sjal och påskhelgen runt hörnet - det piggar upp!
 
 Årets påskpynt-tillskott - en skolpysslad tupp.
 

Mycket sådant här önskade jag mig i påsk, och det lyckades vi ganska bra med!
 
Jag (och de vi träffat i påsk) har fått se många trolleriföreställningar - abra kadabra!
 
 Vackra vårblommor på bordet.
 
Sent omsider fick Frida sitt påskägg. Ledtrådar till att hitta kartdelar, som pusslades
ihop, sedan läsa kartan och söka ägget. Såå nöjd tjej med mer småsaker än godis
!
 
Vi klämde in ett frisörbesök på påskdagen: Frida och frisören enades om ny frisyr!
Uppklippt (och lite kortare pga nötta toppar) = mindre gnäll och tovor vid borstningen.
 
Den här stora tjejen med FRISYR liksom (jag skulle gärna ha likadant!) käkade jag
sedan sushilunch med. Efteråt gick vi på bio och såg Rio 2 med 3D-glajjer och allt.
 
Idag har jag rasslat mig igenom en totelt fullpropppad mötesdag på jobbet och ikväll har jag varit på årsmöte i vår bostadsrättsförening - lattjolajbanlåda. Puh! Imorgon väntar en dag till där mötesbokningar och supportpass går omlott, men sedan väntar en helg med både släkt och vänner. Och efter helgen väntar en kortvecka IGEN och nån extra helgdag. I like it!
 
Trevlig helg gött folk!
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde Gyllner

Åh vilken fin sjal du har…var köpte du den? Jäkligt fin i varje fall!

Fina Frida…hur tjusig som helst…vilken volym och vilket KLIPP ;) Jättefint verkligen..hoppas att hon trivs också!

Härligt med vårkänslor och påsk…ser fram emot en god middag med maken i kväll och sen en sväng förbi kasen i Kungsbäcks…bäst man skapar traditioner i sina framtida hemkvarter :))

Svar: Tack! Sjalen är köpt på http://www.onodigtsnyggt.se - där finns mycket fint!
Frida trivs jättebra med nya frisyren och mamman gläds åt att det blir sååå mkt mindre tovigt = såååå mkt mindre gråt och gnäll morgon och kväll!
Jenny

2014-04-30 @ 10:05:27
URL: http://gyllner.net
Postat av: ThomasVox

my wife and I have been looking about. The type of details on this repository is excellent and needed and will help me in our studies all throughout the week. It shows that this forum gained a lot of info about this and the other hyper links and information like wise show it. I'm usually not on the web most of the time however when I get an opportunity I am more often than not avidly searching for this kind of factual information and others similarly related to it. If someone gets a chance, have a look at my site. [url=https://bioscienceadvising.com/sitemap]grasping the significance of a science writing degree[/url]

2023-09-26 @ 14:36:00

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0