Lyxigare än lyxigast

Har det oförskämt bra idag. 
 
Jag har besök av vänninnan M från Stockholm i ett dygn. Så här långt har vi hunnit med långlunchfika, en sväng på stan och grymt skön och välbehövlig thaimassage (varförGÖRmanintesåntoftare?!). 
 
Precis nu softar vi på hotellet - vi ska nämligen bo på Clarion hotell Winn inatt. (Jag vann en hotellnatt i en namnge-vår-maskot-tävling förra året, som nu ska nyttjas.) Strax ska vi duscha och gå ut och äta middag. (Mat och massage är födelsedagspresenter till varandra = win win!)
 
Men bäst med det här dygnet är prata-ikapp-tiden. Möjligheten att avsluta meningar, tänka tankar klart och fokusera, vilket är lättare utan hela familjerna omkring sig. Mysigt!
 
Nu ska jag bara luta mig liiite till mot den överjordiskt sköna kudden, som är stor nog att använda som madrass i en spjälsäng (eller kväva en jätte plättlätt med, om man föredrar den liknelsen). Snart måste vi upp och ut.
 
Trevlig helg alla!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0