Skola, ärenden, bio - en finemangdag!

Jag tog en lyxledig onsdag bara-för-att idag. Väldigt bra val! Helt otroligt skönt.
 
Jag började dagen med huvudanledningen till ledigheten; jag hängde med Frida och hennes sköna klass på skolan under förmiddagen idag. Mysigt att få vara med och se hur en förmiddag där kan se ut!
 
 

När det var dags för gruppen att marschera till matsalen för lunch, lämnade vi skolan och hittade på annat. I det ingick bland annat ett mycket efterlängtat titta-in-besök på Fridas gamla förskola för att krama om tidigare "fröknar". Stillsam lunch och några välbehövliga ärenden (som behövde göras i vettig eftermiddagstid och därför passade utmärkt en ledig dag) hann vi också med.
 
På kvällskvisten har jag varit på bio med några kollegor och sett "Kärlek Deluxe". Trevlig och rolig film, helt okej!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0