Min vardagsvecka

Jag blev utmanad av en person att dela med mig av min vardag i fem dagar på instagram, och utmana en person varje dag att göra samma sak.
 
Måndag, dag 1/5: Eftersom det blev tre vab-dagar förra veckan låg alla skitiga ytterkläder kvar på Fridas skola på måndagen. De här vantarna vill man ju inte lägga på hyllan ovanpå allt rent... Blä!
 
 
Tisdag, dag 2/5: Godmorgon kontoret!
 
 
Onsdag, dag 3/5: Nu är det vår - attjo! Pollenallergin är igång, ett säkert vårtecken och väldigt stor del av min vardag i nästan ett halvår. Så här i början - trött och klubbad i skallen...
 
 
Torsdag, dag 4/5: Mitt jobbs fina lokaler i fint solljus.En ynnest att få vistas i trevliga omgivningar!
 
 
Fredag, dag 5/5: Blek, fredagstrött mamma med otvättat hår, osminkade, lite svullna och pollenallergikliande ögon och väldig färgstark sjal rullar strax för att hämta dottern. Ääääntligen dags för myskläder, kramar och fredagsmys.
 
 
Bonusbild: Fin färgprakt på fikabordet på fredagen. God helg på er!
 
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0