Hallå tablå!

Långjobbardag = yttepytte Frida-tid. Pappan drog och golfade efter jobbet, så snälla farmorn hämtade och utfodrade vår söta klätterraket idag (tack!)!

Söta smulan somnade pyjamaslös i ett huj här på kvällningen - återstår att se om hon även inatt klättrar över iskall till oss. Inatt kröp hon tätt intill mina ben, och kurade in sig under täcket med huvudet vid mina fotknölar. Det är sååå mysigt när hon kommer, men tyvärr också tydligt att jag sover sämre! Inatt var jag upp och kissade tre gånger på sex timmar - man får ingen vidare djupsömn då va?

Nu märker man att hösten rullar igång! Seriestarterna på TV kommer liksom på ett pärlband. Idag var det rena trafikkaoset! Klockan åtta konkurrerade Den stora resan på SVT1 och Superstars på TV3 om uppmärksamheten - och som en twist så sändes Idol från Gävle idag, och det hade ju varit kul att kolla in. Så på med videon på ettan, kolla Superstars (för då gick sambon med på att joina mig i soffan!) och se Idol på TV4play sen... Puh. Sedan avrundade jag av jag med Kändisjungeln och Heroes. Milde tid.

Det är ju tur att Frida börjat somna lite tidigare (om vi är i fas själva, bara)  så man hinner se även åtta-programmen, annars skulle det här aldrig gå ihop! ;-)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0