Buzzador-testar Cliniderms sköna krämer

Nu är det dags igen för mig att agera Buzzador! Att vara buzzador innebär att man ibland får prova olika varor och tjänster gratis, dela med sig i bekantskapskretsen och sedan lämna sin egen och andras ärliga åsikter om produkten. Den enda motprestationen är rapporten jag ska lämna efteråt. Plättlätt!

För ett par veckor sedan kom ett paket med några av Cliniderms härliga hudkrämer på posten. Perfekt testprodukt för en kräm-dåre som mig! Cliniderm är en ACO-produkt och säljs på Apotek. Det är en serie hudvårdsprodukter utvecklade speciellt för att ge huden vad den behöver för att klara det nordiska klimatet, och för att motverka effekterna av en livsstil där huden lätt blir stressad.


Innehållet i paketet; broschyr, produkter att testa - och små boxar att tävla ut!
(Nu blev du nyfiken va? Japp, en tävling kommer här så fort jag hinner!)


Priserna ligger på uppåt 250 kr för antiktskrämer och serum, rengöringsmjölken kostar ungefär 100 kronor. Lite dyrt, men ändå ungefär vad jag (max) kan tänka mig att betala om det är en bra kräm som jag verkligen gillar. De tre produkter jag fick är värda ungefär 600 kronor tillsammans. TIPS: Just nu har förresten många apotek erbjudanden på olika Cliniderm-produkter - bra tillfälle att prova själv alltså!

Jag själv fick alltså tre stora "riktiga" förpackningar med produkter som skulle testas:

- Ultra Soft Cleansing Milk (för normal/torr hy)
- Age Delay Serum (för normal/torr hy)
- Active Protection Day Cream (för normal hy)


Förpackningarna utan kartonger - runda pumpflaskor i plast.


Som bonus hade jag faktiskt en helt ny ögonkräm i samma serie hemma - Visibly Smooth Eye Cream - som jag fick i present när jag fyllde år. Passar därför på att prova den samtidigt, såklart.


Tack svägerskorna för den härliga ögonkrämen - nu kom den väl till pass!


Jag har nu provat grejorna ungefär en vecka och jag gillar dem absolut! De luktar gott (lagom för min smak) och liksom rent. De känns sköna på huden, går in snabbt men ger ändå en känsla av att fukten stannar. Förpackningarna är av plast, vilket gör att inte är så tunga utan platsar väl i necessären. Pumpen gör att de håller sig bakteriefria och fräscha! Rengöringsmilken är lite för vek för att få bort all ögonmakeup tycker jag, men jättebra för rengöringen i övrigt.

Alltså: Jag rekommenderar definitivt Cliniderm!
Och glöm inte: Om nån dag eller så - tävling där man kan vinna små goodie-boxar. Här!

Vill du också bli buzzador? Lämna en kommentar här med mailadress och namn (eller kontakta mig på annat sätt, om vi känner varandra), så fixar jag en inbjudan!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilket lyxpaket du fått! Att vara buzzador verkar toppen! Måste man vara med en viss tid? Eller är man med så länge det känns kul? Jag testar gärna!

2011-01-18 @ 02:05:16
Postat av: Jenny E

Kul! Jag mailar dig en inbjudan!



Man behöver inte vara med en viss tid vad jag vet, man kan gå ur när man vill.



När man registrerat sig får man vänta tills man får ett erbjudande om en kampanj - ibland kan det dröja länge mellan tillfällena, speciellt i början. Sedan tackar man ja eller nej.



Tackar man ja, hoppas man bli uttagen - och i så fall kommer ett mail om det och sedan ett paket på posten.



Hittills har jag fått mest liknande som detta dvs mkt att testa själv, och ngt lite att dela ut. Jag har bl.a. fått testa Dove duschkräm, fotobok, LÓreal Youth code ansiktskräm, nån ljudboktjänst på mobilen... Roligast är när man får dela ut mer rejäla prover till de man "buzzar" till.

2011-01-18 @ 11:01:44
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0