Bad i otakt

Idag var det alldeles fasligt varmt. Vi sov dock halva dagen hela familjen (en nattjobbare och två nattsuddare - då kan det bli så!). Sedan stökade vi pustandes runt lite här hemma och i trädgården och kom oss inte för med nåt förrän på kvällskvisten.
 
Till sist åkte vi på en kvällsbadarsväng till Vårvik. Än en gång konstaterade vi att om man är ur fas med alla andra, kan man njuta av en stilla strand. Molnigt men ljumma vindar och enligt termometern 21 grader i vattnet. Behagligt!
 
 
Det är inte ofta jag får tillåtelse att publicera bilder på min rätt online-osugna sambo, men den här var jag bara TVUNGEN att tjata till mig:
 
 
Ljuvlig bild på mina fina människor!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0