En liten glimt av nåt semestrigt på riktigt

Idag har vi gjort en massa underarbete i långrabatten. Rensa rensa rensa ogräs, rycka rötter, luckra jord, sätta kantskydd i bakkant mot grannens låga altandel m.m. Hej och hå, hann nääästan klart för planteringsstart imorgon. Det går framåt, om än sakta.
 
Fast imorgon blir det ganska få timmar i trädgården, för då ska jag på fotvård. Åh, ljuvlighet! Äntligen nåt jag gärna gör på min ledighet, yey! Det ser jag verkligen fram emot, för mina tassar är så ömma och stela och hårda och illa skötta nu. Sedan har jag ett gäng ärenden att beta av också, innan det bär av hem igen. Jag har bara lämnat hemmet vid enstaka tillfällen senaste veckan, så det känns finfint att få vara ute och lufta sig lite, haha.
 
Nu ska jag joina sovande familjen. Ha en fin vecka!
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0