Iväg(en)

Det har varit mysigt att få umgås med brorsan, blir alldeles för sällan! Han är nu pphämtad av min farbror med fru, som stannade på snabbfika. Jag försöker nu packa febrilt, för att vi ska hinna iväg så att Frida kan sova sen middagslur i bilen. Är dock lite svårt att vara effektiv när vi alla springer om varandra här... Frida vill ju så gärna "hjälpa till" och flyttar på allt jag lägger fram. Hon kollar TV mellan varven och börjar bli lite gnölig. Pappan bär saker upp och ned och tankar bilen och ordnar lunch. Snart så är vi klara.

Nu väntar ett par dagar i min pappas lägenhet back home. Eller dagar och dagar - jag misstänker att vi är på tusen andra ställen på dagtid och bara i lägenheten på natten, typ! --ler-- Ha det gött! Jag sänder några extra tankar till er som börjar jobba i morgon... (hihi)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0