Ny taktik?

Frida var ganska trött ikväll, trots att hon sovit på dagis. Hon hamnade i säng typ en halvtimme innan ordinarie somning och hade nääääästan slocknat, när telefonen ringde. Det var den av mina morbröder som jag ytterst sällan pratar med, så min plan att bara svara snabbt för att säga "jag ringer upp sen" passade inget vidare. Istället tog jag med luren in i sovrummet, lade mig bredvid Frida och babblade vidare. Först flaxade hon omkring lite kort, härmades, lekte med nåt gosedjur och liksom kom igång igen. Men rätt snart lade hon sig tillrätta och inom 7-10 minuter sov hon djupt och gott!

Dags för ny nattningsteknik kanske? Vore ju lysande om det skulle funka, eftersom jag tycker att det blir alldeles för sällan som jag tar mig tid att ringa släkt och vänner numera... Snacka om två flugor i en smäll!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0