Laddar

Valde (efter kollegornas råd på den mumsiga julbordssittningen igår!) att vara hemma idag på morgonen innan gastroskopin. Sova längre = mindre tid att gå hungrig och törstig! Frida vaknade givetvis före 7 bara för det... Men jag envisades med att vi skulle ligga kvar och vila åtminstone - ett lyckat drag. Efter lite kissblöje-bytning och småprat slocknade hon igen och sover än! Se där ja, nån extra timme sömn i kroppen för mig, tackar tackar.

Även Frida kunde nog behöva extra sömn. Hon var osannolikt trött igår eftermiddag, jag fick ta till alla knep jag kom på för att hon inte skulle somna i vagnen vid 17-snåret. Hon bara himlade med ögonen och blundade mellan varje gång hon svarade på tilltal... Men efter några tuggor varmkorvmiddag så klarnade blicken igen, haha. Tyvärr hade hon en "aj min rumpa"-kväll så det blev en halvtung shoppingrunda igår trots att vi hade bättre med tid.

Jag har nu duschat och piffat lite och börjar bli redo att väcka den småsnarkande lillhumlan. Magen knorrar rejält redan, men innehåller också en hel del fjärilar inför undersökningen. Hu. Sedan får vi se om jag pallar att åka och jobba - min chef sa att hon tyckte jag skulle åka hem och vila istället. Jaja, vi får se hur det känns. Tjing!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Ull!s

Jag avundas dig inte, har gjort undersökningen jag med. Men jag överlevde, kram! <3

2009-12-18 @ 11:07:49
URL: http://flimmra.blogg.se/
Postat av: Jenny E

Ullis: Tack. Jag överlevde också!

2009-12-18 @ 12:16:14
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0