Pedagogpresent

Jag lyckades uppnå resultat med snabbshoppingen idag! Väldigt skönt. På Apoteket hann jag också, innan jag dunsade ned hos frisören och fick lite färg på barret igen. Det är väl rackarns att jag gillar att vara röd, det rutschar av så snabbt då! Jag hann precis hem och krama Frida till sömns efteråt.

Fyra stycken presenter till dagispersonalen inköpta - check!
Presenterna dokumenterade (till de andra föräldrarna) - check!
Presenterna pyssligt och noggrannt inslagna - check!
Insamlingslista + kuvert fixade till imorgon - check!

Jag förvånade mig själv (och förmodligen alla andra)med att köpa smycken, berlocker! Tyckte det kändes roligare, än typ glögg eller ljus eller nåt annat helt okej men som de förmodligen får oftare. Fast risken är ju stor att de inte gillar dem - men då går det ju fint att skippa att sätta dem på halsband eller armband, och istället klämma fast dem på nyckelringen eller nåt... Men jag hoppas såklart att de blir glada!


Berlockerna (på min kedja). BE THE STAR YOU ARE står det - det är de verkligen!

 


Inuti paketet - fint silkespapper, strösslade stjärnor och liten organza-påse.

 


Slutresultatet - fyra prydliga juliga askar, med kort med snälla ord!


Förresten: Dagens surprise, idag ringde de och kallade mig till gastroskopi! Återbudstid på fredag. Först får man vänta typ nästan ett år, sedan plötsligt ska man komma dit några dar senare bara! Märkligt. Och huuu, nervöst. Dessutom får man inte äta och dricka på 5 tim innan - fatta hur hungrig jag kommer att vara!

Nu är det sängdags, de senaste dagarna har jag nallat lite väääl på reserven... Det är så svårt att låta bli, när jag ligger efter med allt överallt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vad pysslig du är! Var får du all energi ifrån? Du får gärna dela med dig. Själv ska jag försöka installera min nya skrivare idag och förhoppningsvis få till några julkort :o/

2009-12-16 @ 09:49:49
URL: http://skruttisar.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0