Sena (o)vanor

Frida har nog en smula tidsomställnings-stök i kroppen, förutom lite slarviga nattningsrutiner... Lilla tröttelitrött-tjejen skippade dagissovningen idag igen. Jag tror att det mest blivit en ovana nu, för så toppenpigg är hon inte! Hon totalkroknade vid middagsbordet idag, när pappan serverade käk. Han skeppade över henne i sängen och väckte henne nån dryg timme senare, precis när jag kom hem. 

Den lilla gullnäsan var alldeles trulig minst en halvtimme och satt och kurade i mitt knä, men när hon väl fick upp farten igen så var det hejsan svejsan ända tills nyss! Det skulle dammsugas och dansas och balanseras och lagas trasigt halsband... Nu ligger de båda och snusar i sovrummet, äntligen. Jag är faktiskt också på väg redan, tro det eller ej. Att jag lägger mig före 22.30 är ett (välbehövligt) stort kors i taket!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0