Viktvänligt?

Har just insett en sak. Att ha en bärbar dator skulle kunna hjälpa till med en viktnedgång. Visst, man blir stillasittande med en dator. Men jag har nu tillbringat hela Let´s Dance-finalen med jobbets laptop i knäet. Normalt sett skulle jag definitivt ha käkat nåt snaskigt under tiden, men med händerna på tangentbordet så passade det inte riktigt! Hm. Kan man använda det som ett argument för inköp?! (Knappast...)

Nu är det spännande! Vem vinner Let´s Dance? Om en kvart är det klappat och klart!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tror så här de självande sekunderna innan att LAILA vinner, men vi är inte eniga här hemma...

Lilla E var med och dansade som en tok till 21.15!

2009-03-27 @ 22:32:29
Postat av: Marielle

Jag hade visst fel! Men det är kul ändå, hade Morgan som favorit länge så mina topp-tre par var kvar till semin - jag är nöjd i alla fall! Vilka höll du på?



Skönt att Frida blivit så bra kollad på sjukhuset! Även om problemen verkar vara kvar ett tag så är ni förbredda, som du skriver. Och Frida verkar vara en tapper tjej!



Sitter allt som oftast med laptopen i knät, det är alldeles toppen! Vi har dock en mer släpbar än bärbar 17" ;) Funderar på att köpa en liten söt, rosa en... Som bara är min (och lilla E's förstås)!

2009-03-27 @ 22:42:54
Postat av: Jenny E

Jag höll på Morgan och tappade hakan när han åkte ut, så jag var faktiskt lite kluven. Men jag röstade på Laila. =)


Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0