Glasschock

Årets mjukglasspremiär - njutning som även tröstar mot nyskrapat ögonbryn/kindben!

Igår efter dagis chockade jag Frida så smått. När jag kom för att hämta den lilla nyponrosen (ganska tidigt, eftersom det var fredag och jag var sjuk och redan hemma) tog hon sats från tårna och röt barskt att hon ville ha glass. Minsann, "gass" skulle det vara, NU! Så det så. När jag svarade "ja, det kan du få, vi åker och köper mjukglass!" trodde jag hon skulle ramla baklänges. Det syntes tydligt att hon inte väntat sig det.

Vi rullade iväg till närmsta mjukglass-säljande plejs och smarrade rejält. FÖRE maten. Det är härlig vardagslyx det!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0