Snaskigt

Frida har (förgäves) tjatat om godis flera gånger redan idag. Antagligen för att hon igår lyckades pricka in lördagen! Innan hon skulle sova vid lunchtid, bad hon om godis. Och jajjamen, det var ju faktiskt lördag. Jag bjussade därmed på lite Ahlgrens bilar, första snasket sedan påsk tror jag. Lycka!


Lördagsgodislycka i en liten och nästan tömd skål!

Nu har pappan och Frida nyss rullat iväg till minisimmet. Jag ska ta min fortfarande rätt krassliga lekamen och masa mig ut på stan en snabbis. Hoppas hitta en födelsedagspresent till kusin A som fyller år redan på tisdag. Skulle ordna det i veckan hade jag tänkt - men VIPS så hade den veckan gått i ett huj med mig sjuk, trött och oplanerad fast här hemma. (Börjar nu verkligen tröttna ur på att det inte känns bra än...)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0