Sömnrekord

Jag är fortfarande sjuk. En lättare feber bara, men hals och skalle fortsätter envisa sig och göra ont. Pappan rasslade iväg med Frida ganska tidigt idag, jag var vaken en stund och hjälpte till att lirka med medicin och sånt. Jag somnade sen om som en stock och sov till TIO I ETT idag. Milde tid. Fattar ni? Det har inte hänt på flera, flera år. Jag blev helt paff när jag vaknade. Blev nästan stressigt att hinna vara hemma sjuk lite innan Frida ska hämtas från dagis vid fyra!

PS: En fördel med att vara sjuk och fast inomhus i flera dar i sträck, är att allergin lägger ned. Hurra för det! Ni vet, det gäller att kunna se fördelarna...

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Vad tråkigt att höra att du blivit sjuk :( Hade själv halsfluss för en dryg månad sen och det smutskastade kåvepeninet gjorde mig till en ny människa på 24 timmar, bakterierna bara dog... Jag är inte heller den som stannar hemma från jobbet i onödan och söker inte heller läkare om jag inte måste. Men när halsen känns som om den skulle gå av av smärta och man hellre spottar än sväljer så... Halsfluss är verkligen inte kul :( Sömn är bra och ger inte resistens, det är dessutom gratis och receptfritt!!!



Här hemma pågår just nu planering av E's garderob av vår- & sommarkläder! Det har blivit lite panik eftersom det mesta plötsligt är urväxt och temperaturen hjöts ordentligt. Jag gillar att kolla både i butik och på nätet, kopiera och klistra in bilder för att få en helheltssyn och inte låta det spreta för mycket i garderoben. Vill fundera och planera för sommarkläderna och då kommer H&M höstkatalog!!! Med HUR mycket fina kläder som helst! Tycker verkligen bättre om kläderna den årstiden, på mig själv också... Hur handlar ni? Spontant eller planerat?



Krya-på-dig-kramar Marielle

2009-05-06 @ 21:30:08

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0