Snabbshopping

Frida hade mått finfint på dagis idag, hade inte ens hostat särskilt mycket. Skönt!

Jag parkerade bilen på stan idag, direkt efter dagis. Mot bättre vetande tog jag mig, min knorrande mage och den hungriga och trötta knattingen till Stadium INNAN middag. Som gjort för otålighetsgräl! Och visst, det var nån farbror som stirrade när jag röt till, efter att Frida sprungit iväg för sjuttiofjortonde gången... Men vi kom ut med ett par tunna, enkla röda överdragsbrallor och ett par Timberland-vinterskor! YES!

Vi lyckades dessutom hinna/orka spana in vinterkläds-utbudet på Lindex och handla mat på konsum Nian också! Sedan drog vi hem och käkade kulkorv.

Nu somnar jag snart över datorn. Sambon har sovit eller vilat eller slumrat exakt hela kvällen sedan han kom hem från jobbet, dags att jaga ikapp. Gonatt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0