Imorgon är en annan dag

Amen alltså, vad fasiken. Jag har ju varit hemma tre dagar från jobbet och viiiiilat. Inte så lägligt, mitt i terminsstart och så snart efter semestern. Men jag lyssnade på kroppen och var ändå hemma. Det har dessutom varit helg. Jag kände mig utan tvekan frisk nog att jobba igår. (Lovade dessutom vännerna att jag inte kände mig smittfarlig!)

Så vad händer ikväll?

Jag känner mig sämre! Har ont i halsen, vilket jag inte haft alls i veckan. Kollade febern nyss, eftersom jag känner mig lite huttrig. Termometern visade 37,8.

Men kom igen!

Jag tycker helt enkelt att vi säger att jag inte alls mest suttit stilla vid datorn och TV:n de senaste två-tre timmarna eller så, utan att jag rännt runt här hemma såpass att det inte alls är konstigt att jag är varm. Så det så.

Imorgon är jag helt frisk.
Imorgon är jag helt frisk.
Imorgon är jag helt frisk.

Godnatt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0