Jag har verkligen tur

Vet ni, jag har sådan tur! Jag har inte mycket att gnälla om. Till skillnad från bland annat sjuka människor i vår närhet som vi oroar oss för och vänner som fått en stor skopa extra bekymmer just nu, så har jag det bra.

Jag har eländes ont i min ena fot, på grund av ett antal nageltrång som får mig att faktiskt funderar seriöst på att gå till doktorn med tassen. AJ. Jag har två senfärdiga visdomständer som inte kommit på förrän nu att de ska försöka tränga sig fram där ingen plats finns, med en värkande käke och trasigt tandkött som följd. Jag har astmatäta luftrör och stel rygg.

Allt det här, är verkligen något att vara tacksam för. Några enstaka petitesser, bara - mer har jag inte att klaga över! Det är få förunnat.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0