Ring rekordbyrån

Nu tror jag faktiskt det är lite rekord i att inte hinna med saker, för min del.

Rekord i halvfulla väskor i hallen som stått alldeles för länge. Rekord i tvätt som ligger framme. Rekord i antal ogjorda saker på att-göra-listan på jobbet. Rekord i antalet pappershögar som dräller. Rekord i antal plagg i vardera garderob som jag inte Frida eller jag (!) kan ha längre. Rekord i antal icke-backupade digitalfoton som ligger på fel ställe. Rekord i omärkta Frida-kläder. Rekord i oordning på badrumshyllorna. osv osv...

Helt i ofas, helt enkelt. SKÄRPNING!

På tal om rekord:
Jag använder mig av sajten bloglovin.com  - det är ett ställe där man kan prenumerera på olika bloggar och få veta när det kommit in nya inlägg. På så vis blir det enkelt att följa dem man vill, istället för att öppna alla deras sdor så loggar man in på bloglovin och ser vad nytt som finns att läsa.

Fin idé. Jättepraktiskt!

Själv har jag just nu 815 st olästa blogginlägg. ÅTTAHUNDRAFEMTON. Helt galet! Jag inte legat på mindre än 300 st olästa inlägg sedan i somras... Jag trooor man kan säga att jag nog prenumererar på lite för många bloggar, haha!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: kråkan

Min pojkvän skulle bli galen om jag höll på att bara blogga.Han blir heltokig bara att jag sätter mig hemma vid datorn.Hi hi ha ha

kråkan

2010-09-14 @ 16:12:53
Postat av: Jenny E

Kråkan: Tyvärr kan jag inte skylla allt ogjort i livet på bloggande - så bekvämt det vore om det var så enkelt! Visst, det tar en del tid, men oftast inte på tider där nåt annat skulle bli gjort...

2010-09-14 @ 23:12:08
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0