Vardagen rullar

Alla tre i familjen uppe och ute på jobb och förskola idag - det trodde man inte inatt ett tag!

Pappan sov från kl 18 (!) igår kväll. Vaknade och var sen plötsligt helt osalig och ur form runt 23.30-snåret när jag hade tänkt somna. Följdaktligen somnade jag först ett par timmar (!) senare - jag som normalt somnar på max 10 minuter... Rastlöst, milt sagt.

På morgonkvisten var pappan dock okej igen, märkligt men skönt. Frida vaknade ca en timme tidigare än nödvändigt i morse. Min skalle håller typ fortfarande på att sprängas, så jag hade gärna snusat den där extra timmen... Men istället var vi en halvtimme före vår tid med dagens avfärd, och det satt ju inte fel på en måndag!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0