Vilket mörker

Hade jag inte haft barn, hade jag nog sovit till lunch idag! Dels för att jag är trött, men framför allt för att det är helt mörkt. Det ösregnar alldeles kopiöst och så länge rullgardinen var neddragen var det inget som skvallrade om att det var minsta dagsljus ute! Det är en mörkgrå ton på den här dagen, kan man lugnt säga.

Idag ska vi tvätta - bra regnväders-syssla. Frida och pappan är på Fridas dans nu - tur vi inte har så långt dit. Jag hade även tänkt gå på försäljning av begagnade barnkläder på en skola här i stan, men vi får se om jag orkar svida upp mig i regnställ och cykla dit. Föga lockande just nu, men kanske ligger det ett par fina, billiga vinterskor och väntar på Frida?

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0