Lugna puckar

Efter sushi till middag, en spelstund (Pettssons uppfinnarspel) för barnet och pappan och de obligatoriska fredagsostkrokarna i liten skål till Frida, har nu fredagskvällen stillnat till standardläge här hemma.

Sambon sover (i sovrummet) och dottern sover (i soffan).
Båda har snusat och snarkat i typ en halvtimme eller så.
Jag kollar Let´s Dance och knappar på datorn. (Jaja, och hänger tvätt.)

Alla nöjda!

Imorrn kommer sambon att hinna vara igång och rastlös innan jag ens vaknat, kan jag tro...

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Låter toppen tycker jag! Fredagar är så mysiga. Status i Lysekil: mamman jobbar natt på taxi, pappan är på grabbig skidhelg utomlands (i Norge :-)) och båda trollungarna sover hos mormor (premiär)!

2011-01-14 @ 23:00:01

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0