Torrt och fint

Resultatet av försöksverksamheten inatt:

Barnet? Hon sov hur gott som helst. Kröp efter halva natten upp i vår säng och plåstrade sig intill mig, men svarade nekande på frågan om ifall hon behövde kissa innan hon somnade om som en sten. Exakt klockan 06 slog hon upp sina blå och sa KISSA! Pappan som precis skulle gå upp, spratt ur sängen och tog henne till toan. Sedan bar han in henne till sängen igen och hon somnade faktiskt om efter en liten stund - bara för att knappt gå att få liv i en timme senare...

Mamman? Jag sov ganska oroligt och väntade mig en pöl när som helst. Tji fick jag, haha!

Duktig tjej, alltså. Härligt! SÄRSKILT det där med att somna om gillade jag, för jag är övertygad om att det här natt-toandet vi brukar ägna oss åt har möjliggjort en hel del extra morgonsovning. Det vill jag INTE gå miste om i onödan, om man säger så!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0