Familjegrill

I vår världsfrånvända flyttvärld, har vi sjukt dålig koll på folk just nu. Vi vet inte vad de gör, hur de semestrar, var de är. Sporadiska rapporter på Facebook om trevliga utflykter (att bli avis på) är allt vi har som informationskälla, typ. Till exempel visade det sig att både sambons systrar är här uppe på landet igen den här veckan, utan att vi hade nån aning om det. Hoppsan.

Men idag har vi träffats. Först kom ena syster-familjen och kollade in radhuset på eftermiddagen, sedan blev vi bjudna på grillmiddag av farmorn och farfarn ute på landet ikväll och fick träffa alla samtidigt. Trevligt - tack!


Biggaråerna är mogna - så det ÄR sommar där utanför flyttkartongsvärlden!


örrni förresten, jag hinner inte riktigt med mig här. Det finns foton från midsommar, från cirkusbesök och annat, som jag inte har hunnit peta ut än. Och jag har inte tagit EN enda bild på radhuset ännu, så jag snålar inte medvetet med bevis på att vi faktiskt flyttar in nånstans. Det kommer väl framöver!

Gonatt gonatt.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0