Gonatt gonatt

Efter en vecka av gravt nattsuddande och ikappjobbande på fullständigt okristliga tider, måste jag kompensera.

Jag har just tvättat Fridas fejs, så den fina ansiktsmålningen hon fick hos förskolekompisen hon följde hem idag är ett minne blott. Hon hade haft det sååå mysigt! Nu ska jag och fröken speed duscha, sen är det slut på den här dagen. Poff!

Ikväll inträffar det som aaaaaldrig händer; jag hoppar i säng och nattar med resten av familjen typ vid 22 på en fredag. Mer än välbehövligt. Det kommer att bli en enda sovröra i storsängen, det blir mysigt! Jag lär vakna vild som en påfågelstjärt i håret imorrn, efter att ha slocknat med vått barr.

God helg!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0