En riktig bonusdag...

...blir lördagen, när man varit ledig på fredagen. Mest hela dagen har jag trott att det var söndag - så GÖTT att komma på att det faktiskt kommer en ledig dag till!

Idag har vi varit rätt slappa och slöa. Eller... när jag tänker efter är det väl mest JAG som varit det. Inga överraskningar alltså, haha! Pappan och Frida var på en liten fisketur i Bolognern på eftermiddagen minsann - fångstlös men mysig (trots regnskurar), såvitt jag förstod. En golfrunda har herrn i hushållet också hunnit med ikväll. Jag har plockat och pysslat lite här hemma och vilat en smått magkatarrig mage, mer kan jag inte skryta med idag.

Imorgon väntar barnkalas hos en av Fridas förskolekompisar som bor ute på vischan. Förutom sedvanliga kalaslyxigheter, så finns där en massa nyfödda lamm som extra bonus just nu. Trevligt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0