Nu laddar jag om

Nu ny stad, nytt uppdrag, nytt fokus. Tjoflöjt.
Ikväll: Batteriladdning.

Jag kom till stan, checkade in på First Hotell Plaza och kastade in mina väskor på rummet. Sedan gled jag kvickt ut på stan och kikade i affärer en stund, innan jag hamnade på Harrys för att få i mig middag. En stycke god Club Sandwich (och ett avvärjt raggningsförsök från en av Västerås mer sliriga herrar som absolut ville slå sig ned hos mig...) senare, spatserade jag hem till hotellet igen.

Som om inte sommarvärmen vore nog, kom jag på att jag ju måste basta. När bastun ligger på 25:e våningen och har panoramautsikt över stan, måste man ju ta chansen! Jag var dessutom ensam där, så det var riktigt meditativt och njutbart att ligga och spana ut över Västerås by night. Efteråt tog jag hissen tillbaka ned till rummet och hoppade i badet en stund. Gött!


Jag kikade in en snabbis i hotellets Sky Bar också, på våning 24.



DET kan man kalla utsikt, gott folk!



Mycket trevlig utsikt. Åt alla håll.



Nu ska jag snacksa lite, knappa klart, se nåt trams på TV och sedan sooooova.

Imorgon bitti kommer jag att njuta oerhört av att inte behöva jäkta. Användarträffen börjar inte förrän till lunch så tills dess kan jag styra min egen tid. En hotellfrukost på RIKTIGT (långsam, rejäl, lugn, avkopplande, lyxig) kan det för en gångs skull bli då, innan jag går upp och jobbar på rummet. Ljuvligt!

Gonatt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0