Simning och sammelsurium

Idag är jag grymt nöjd att jag kom iväg på simningen! Jag känner mig liiiite hängig, har ont i en tumled, ont i huvudet, ont i nacken, ont i ryggen. Gnäll gnäll gnäll. Hade varit lätt att bara kura in sig i en kofta och ynka sig. Men jag struntade i det och åkte ändå, heja mig!

(Jag tror att ontet i nacken/skallen/ryggen beror på att Frida råkade slänga en stor flytplattegrej i skallen på mig i fredags när vi var på badhuset. Det knakade till i nacken och sedan dess har det varit knas. Men det går väl över...)

För övrigt vimlar skallen av tankar idag. Högt och lågt, vitt och brett. Lite kinkig är jag också. Stundtals kan jag bli så väldigt trött på mig själv (och på andra också, även om det sällan leder någonstans). Baaaah.

Nä. Nu ska jag ta mitt dåliga huvudvärkshumör och gå och lägga mig. Sov gott!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0